F.A.Q.s

Informacja o zakupach

Jakie sposoby dostawy są dostępne?

W większości przypadków, większe meble (bufety, stoły, etc.) dostarczane są transportem własnym eclectic.pl. W przypadku mniejszych produktów – takich jak lampy, akcesoria dostawy realizowane są przez firmy kurierskie takie jak DHL czy Dachser. Staramy się tak dobierać firmę kurierską, aby dostawa była zrealizowana w najszybszym możliwym czasie. Koszt transportu jest ustalany za każdym razem indywidualnie i jest uwzględniony na fakturze proforma, którą otrzymuje klient. Terminy realizacji podane na stronie internetowej nie uwzględniają przerw świątecznych oraz innych dni wolnych od pracy. Przykład: zamawiając produkt z Włoch w sierpniu, trzeba wziąć pod uwagę że większość fabryk włoskich w tym okresie nie pracuje. Dlatego jeżeli na stronie podany jest termin realizacji 4 tygodnie – w rzeczywistości może on wynieść 8 tygodni (po uwzględnieniu włoskiej przerwy wakacyjnej)

Czy przesyłki są ubezpieczone?

Tak, każda nasza przesyłka jest dodatkowo ubezpieczona, aby w przypadku uszkodzenia jej w transporcie – można było w łatwy sposób odzyskać pieniądze. W przypadku stwierdzenia że przesyłka jest uszkodzona – prosimy poinformować nas o tym w ciągu 48 godzin od dostawy – abyśmy mogli skutecznie wystąpić do firmy kurierskiej o odszkodowanie. 

Jak szybko otrzymam zamówiony produkt?

Produkty z oznaczeniem: “w magazynie” wysyłamy następnego dnia po zaksięgowaniu opłaty za dany produkt. W przypadku zamówień, których nie posiadamy na magazynie i które wykonywane są na zamówienie – termin realizacji określany jest indywidualnie dla każdego zamówienia. Wiążącym terminem realizacji – jest termin podany na fakturze proforma, przesłanej do klienta po złożeniu zamówienia. Staramy się aby terminy podane na stronie danego produktu były jak najdokładniejsze, jednak ze względu na specyfikę produktów w naszej ofercie – ostateczną, wiążącą datę podajemy po uzyskaniu informacji od producenta. W przypadku gdy termin ten jest zbyt długi – klient może nie potwierdzić proformy – a co za tym idzie, całe zamówienie będzie anulowane (umowa sprzedaży zawarta zostaje w momencie odesłania proformy przez klienta). 

Jakie metody dostaw są dostępne?

Nasze przesyłki dostarczamy (w zależności od tego, która forma jest najszybsza) z firmami:

  • DHL
  • Dachser
  • UPS
  • transportem własnym

 

Informacja o płatnościach

Jakie metody płatności są dostępne?

Nasi klienci mogą płacić:

  • przelewem bezpośrednio na konto eclectic.pl
Czy produkty można odebrać osobiście?

Oczywiście wszystkie produkty można odebrać osobiście w naszym salonie w Konstancinie na ul. Warszawskiej 21F. W przypadku wybrania tej formy odbioru – prosimy o informację minimum 72 godzin przed planowanym odbiorem, abyśmy mogli zorganizować dokumenty oraz transport zamówienia z naszego magazynu do sklepu. 

Zamówienia i zwroty

Jak złożyć zamówienie – kiedy zawierana jest wiążąca umowa sprzedaży?

Zamówienia składane za pomocą strony internetowej eclectic.pl, nie są jednoznaczne z zawarciem umowy sprzedaży. Umowa sprzedaży zawierana jest w momencie odesłania przez klienta podpisanej faktury proforma, którą klient otrzyma po złożeniu zamówienia na pomocą eclectic.pl. Faktura proforma, odesłana może być drogą mailową lub pocztą tradycyjną. 

Czy muszę zakładać konto, aby złożyć zamówienie?

Założenie konta nie jest wymagane, aby złożyć zamówienie, natomiast zachęcamy do skorzystania z tej opcji – dzięki temu wszystkie informacje na temat zamówień będą Państwo mogli znaleźć w jednym miejscu. Osoby posiadające aktywne konto będą również otrzymywać informacje na temat promocji i wyprzedaży. 

Z kim powinnam / powinienem kontaktować się w sprawie zamówienia?

W celu uzyskania informacji na temat złożonego zamówienia, prosimy o kontakt mailowy na adres : zamówienia@eclectic.pl

Czy mogę anulować lub zmienić zamówienie?

Niestety zmiana lub anulacja zamówienia możliwa jest tylko dla produktów wysyłanych z naszego magazynu. Produkty produkowane na specjalne zamówienie nie mogą być anulowane ani modyfikowane (po złożeniu zamówienia uruchamiany jest proces produkcji, który nie może być anulowany). Jeżeli zamawiane produkty nie są prefabrykowane lub są wykonywane na specjalne zamówienie (dobór tapicerki, koloru wykończenia) – nie ma możliwości odstąpienia od umowy. 

Czy i gdzie mogę śledzić moje zamówienie?

Najprostszym sposobem na zdobycie informacji na temat zamówienia, jest kontakt z obsługą sklepu – telefoniczny lub mailowy. Jeżeli dostawa zamówienia będzie realizowana przez firmę kurierską, która udostępnia specjalny kod do śledzenia przesyłki, zostanie on przesłany do klienta. Kod taki w przypadku zamówień produkowanych specjalnie dla klienta, dostępny będzie w momencie wydania produktu kurierowi.